Om min dag :)

Hej alla fina! :) 
Idag har de vart en sjukt rolig dag, jag var först i skolan och jag fick klart nästan allt , som ni kanske läste i andra inlägget att jag hade rätt mycket att göra :) 
Sedan efter det drog jag Inez och jossa hem till jossa kossa och hämtade hennes kamera och sedan var vi på Ica och köpte fika och sånt :) 
Efter det åkte vi hem till mig och gjorde massor med videos och enligt mig var det sjukt kul :D bland annat gick två lampor sönder, jag ramlade och fick en blåsa på handen vilket var mindre roligt men vi hade sjukt kul i vilket fall :) 
Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi imorgon :) 
Kram



Jossa till höger och Inez till vänster ;) 






Hej! Jätte fin blogg du har! Jag undrar bara vad du har för kamera? :)

Svar: Åh tack! Jag har en Canon eos 1100D 😘
Sara

2014-03-15 » 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback